Annick

532
Video’s:

Over mij

Don't listen to what they say, go see!

Ik ben iemand die graag opzoek gaat naar avontuur en uitdaging. Het liefst ga ik overal kijken. Ik houd er niet van om binnen de lijntjes te kleuren, maar beleef het leven het liefst in kleuren en geuren. Ze zeggen ook vaak: 'Life's begins at the end of your comfortzone.' Ik vind daar echt waarheid in zitten en ben daarom niet bang om uit de comfortzone te stappen.  Ik wil mijzelf graag ontwikkelen door nieuwe dingen te ontdekken, ervaren, voelen en beleven.
Daarnaast ben ik flexibel en beweeg ik makkelijk mee in nieuwe omgevingen, maak ik makkelijk contact met nieuwe mensen en deins niet gauw achteruit van iets spannends. Dat maakt mij tot het persoon wie ik nu ben. Een sterke, avontuurlijke, positieve en zelfstandige meid, die haar geluk najaagd!

'Do it, just do it, don't let your dreams be dreams'

Over mijn reis

First destination: Sri Lanka  25 sept t/m 14 okt.

Second destination: Vietnam 15 okt t/m 11 nov.

Bezochte landen

Ik heb 8 landen (4%) bezocht:

Australië, Duitsland, Maleisië, Nederland, Sri Lanka, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam.